oops blog

Δημητριακά, τι πως & γιατί…

Δεν μπορείς να φανταστείς τι καλό κάνουν…
Όμως η επιλογή που θα κάνεις είναι εξίσου σημαντική.
4 χρόνια τώρα που ασχολούμαι πολύ με τη διατροφή μας, έμαθα και κατάλαβα πολλά. Υπάρχουν δημητριακά από ρύζι, βρώμη και σιτάρι μέχρι κινόα και κριθάρι. Προτιμώ πια μόνο τα δημητριακά ολικής άλεσης ή τα λεγόμενα ψευτοδημητριακά. Εχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φολικό οξύ, λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες, αντιοξειδωτικά και διάφορα αμινοξέα. Όλα αυτά βρίσκονται στο πίτουρο και το φύτρο των σπόρων, άρα καλύτερα να τα καταναλώνεις αναποφλοίωτα. Η χρήση τους…παντού. Σαλάτες, σούπες, φαγητά κατσαρόλας, μπιφτέκια και άλλα.
Μερικά είδη να ψάξεις και να δοκιμάσεις :
Ψευδοδημητριακά, Αμάρανθος, Καλαμπόκι, Βρώμη, Σίκαλη, Κινόα, Ρύζι, Teff,Κριθάρι, Freekeh, Τριτικάλε, Σιτάρι, Φύτρα σπόρων.
Προτείνω σαλάτα κινόα με φρέσκα κρητικά νοματίνια, δύοσμο, φρέσκο κρεμμυδάκι, καλαμπόκι και ένα ποτήρι λευκό φρουτώδες κρασί.

Δες διάφορες επιλογές δημητριακών.

oops…διατροφή

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ Το προϊόν αφαιρέθηκε. Ακύρωση
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.