oops blog

Διατροφή : Tips για Επιστροφή…

Διατροφή : Tips για Επιστροφή

Οι γιορτές πέρασαν και το νέο έτος είναι γεγονός. Η καραντίνα αλλά και η αυξημένη “ανάγκη” μας για γλυκά και φαγητό, σίγουρα σε έκαναν (και καλά έκανες) να ξεφύγεις. Πάμε να δούμε Tips για Επιστροφή σε Διατροφή για να μπεις και πάλι σε ένα ρυθμό ώστε να νιώσεις ότι κρατάς την ευεξία και την υγεία σου στα χέρια σου.

Να μερικές ιδέες :

σταθερά γεύματα

προσπάθησε να τρως ανά δύο με τρεις ώρες, 3 μεγάλα γεύματα και 2 μικρά.

ψυγείο

βάλε πάλι μέσα αυτά που είχες πριν τις γιορτές. Ξεφορτώσου γλυκά και άλλα που “ξεχάστηκαν” εκεί. Λαχανικά, γιαούρτια και φρούτα είναι απαραίτητα.

πρωινό

βοηθάει για επιστροφή στην κανονικότητα, να βάλεις το πρωινό στις συνήθειές σου. Δες ιδέες εδώ.

σνακ.

αγόρασε ή ετοίμασε δικά σου υγιεινά σνακ, να έχεις πάντα μαζί σου. Δες ιδέες εδώ.

νερό

φρόντισε να καταναλώνεις πολύ νερό και αν μπορείς μείωσε το αλκοόλ.

γυμναστική

βρες αυτό που σου αρέσει και φτιάξε ένα πρόγραμμα που θα ακολουθείς ευλαβικά. Το πρωί είναι ιδανική ώρα. Δημιουργεί ευεξία και “καίει” περισσότερο λίπος.

ταπεράκι

ετοίμασε το δικό σου φαγητό από το σπίτι, αν πηγαίνεις γραφείο και ξέχασε το έτοιμο. Δες ιδέες στο #taperaki που υπάρχει εδώ.

Αν κάνεις έστω και μερικά από αυτά θα σε βοηθήσει να αλλάξεις τη διάθεση σου και να συνεχίσεις από εκεί που είχες μείνει πριν τις γιορτές.

Ειρήνη Μπαμπαρούτση, Phd, Κλινική Διαιτολόγος-Αθλητική Διατροφολόγος, Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, Υπεύθυνη Διαιτολογικού Γραφείου «θερμίδα», Διατροφολόγος Εθνικής Ομάδας Στίβου.

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.