oops blog

Θες πρωτεΐνη…εδώ θα την βρεις.

Το πρώτο που έρχεται στο μυαλό σου είναι…κρέας. Λάθος! Πολλές ακατέργαστες και ωμές τροφές είναι γεμάτες πρωτεΐνες. Οι επιλογές είναι πολλές και εδώ σου έχω μαζέψει όσα πρέπει να ξέρεις για μια ισορροπημένη διατροφή με πρωτεΐνες.

Κινόα

Τέλεια πηγή πρωτεϊνών και σωστά αποκαλείται «βασίλισσα» των δημητριακών καθώς έχει το υψηλότερο ποσοστό περιεκτικότητας πρωτεΐνης. 1/4 της κούπας τσαγιού, έχει 8 γραμμάρια. Συνδύασε την με κουνουπίδι, σπαράγγια και μπρόκολο και έχεις ένα οικονομικό, εύκολο και με πολλά γραμμάρια πρωτεΐνης, γεύμα.

Καστανό ρύζι

Περιέχει πέντε γραμμάρια πρωτεΐνης (1 κούπα) και είναι το δεύτερο σε υψηλή περιεκτικότητα σε BCAA μετά το κινόα.

Φιστίκια

Αγαπημένο μου ειδικά όταν βλέπω ταινία σπίτι. Όμως θέλω να ξέρεις ότι τα 20 περίπου γραμμάρια φιστίκια, άψητα και ανάλατα φυσικά, θα σου δώσουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Διασκέδαση και θρέψη μαζί.

Σπαράγγια

Τα έχουμε ώς κομπάρσο στη μαγειρική συνήθως, να συνοδεύει άλλες τροφές, όμως είναι πολύ θρεπτικά καθώς σου προσφέρει 3 γραμμάρια πρωτεΐνης ανα περίπου 8 τεμάχια.

Βρώμη

Με μια κούπα βρώμη θα πάρεις, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Πολύτιμη πηγή φυτικών ινών που βοηθάει στη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα. Πολλές ιδέες και συνταγές, ειδικά για πρωινό, με φρούτα εποχής, κανέλα και βάλε τη φαντασία σου να το απολαύσεις.

Αμύγδαλα

Όπως και τα φυστίκα, είναι καλό για σνακ μέσα στη μέρα αλλά και πλούσιιο σε θρεπτικά στοιχεία.  30 περίπου γραμμάρια αμύγδαλα, περιέχουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Θα σου προσφέρει και κορεσμό με αποτέλεσμα να μην φας κάτι άλλο για ώρες.

Σπανάκι

Μία κούπα μαγειρεμένου σπανακιού περιέχει 5 γραμμάρια πρωτεΐνης. Έχει αντικαρκινικές ιδιότητες, κάνει καλό στο δέρμα, στον εγκέφαλο, στα μάτια και στα κόκκαλά σου.

Κουνουπίδι

Πολλοί δεν το αντέχουν. Όμως 1 κούπα κουνουπίδι περιέχει 2,50 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Μπρόκολο

Όπως και το κουνουπίδι έχει πολλά καλά. Αντικαρκινικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βοηθά το πεπτικό σύστημα, το δέρμα, τα μάτια και τα κόκαλα, ενώ μία μόνο κούπα περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Φακές

Εγώ τις περισσότερες φορές τις κάνω σαλάτα. Περιέχει 18 γραμμάρια σε 1 φλιτζάνι. επιπλέον θα πάρεις τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά όπως φυλλικό οξύ, σίδηρο, σελήνιο, χαλκό, φώσφορο, φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β.  Το φακόρυζο που είναι διαδεδομένο πάλι πια, σου δίνει τα απαραίτητα αμονιξέα που θα έπαιρνες από το κρέας.

Ξερά φασόλια

Θρεπτική Βόμβα καθώς περιέχουν σε 1 φλυτζάνι περίπου 15 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τόφου

Μισό φλιτζάνι τόφου περιέχει περισσότερα από 10 γραμμάρια πρωτεΐνης. αγαπημένο τυρί των χορτοφάγων και όχι μόνο.

Σταύρος Σχίζας

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

OOPS SHOP

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ Το προϊόν αφαιρέθηκε. Ακύρωση
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.