oops blog

#μένουμε_σπίτι αλλά μην Σκουριάσεις…

Όλοι, αυτή την περίοδο #μένουμε_σπίτι. Όμως δεν υπάρχει λόγος να “σκουριάσεις”, άσε που σύμμαχος σε ένα δυνατό ανοσοποιητικό που θα ανταπεξέλθει στις ιώσεις της εποχής, είναι και η καλή φυσική κατάσταση σου. Επίσης δεν χρειάζεται να σου πω, πόσο καλό κάνει στην ψυχολογία σου που σίγουρα είναι “πεσμένη”

Πάμε λοιπόν με απλές βασικές ασκήσεις για μέσα στο σπίτι.
Αρχικά για ζέσταμα κάνεις μικρές αναπηδήσεις επι τόπου από 50-100 φορές  ( ανάλογα και το επίπεδο ) σαν να κάνεις σκοινάκι.

Ξεκινάς το κυρίως πρόγραμμα με 6 βασικές ασκήσεις για ενδυνάμωση όλου του σώματος αλλά και έντονης λειτουργίας της καρδιάς σου αφού το πρόγραμμα θα είναι συνεχόμενο και με μικρά διαλείμματα.

Όλες οι ασκήσεις θέλω να είναι 5 σετ 30 δευτερολέπτων με ξεκούραση ανάμεσα για 15 δευτερόλεπτα.

Βασικό Πρόγραμμα
Σε  μια καρέκλα ή σε έναν καναπέ στο σπίτι σου κάνεις καθίσματα.
(5 σετ 30 δευτερολέπτων με ξεκούραση ανάμεσα για 15 δευτερόλεπτα) Ξεκούραση 1 λεπτό
Συνεχίζεις απευθείας την ίδια άσκηση άλλα και με αναπήδηση.
(5 σετ 30 δευτερολέπτων με ξεκούραση ανάμεσα για 15 δευτερόλεπτα) Ξεκούραση 1 λεπτό
Push ups είτε τα κανονικά είτε έχοντας τα γόνατα στο έδαφος αν δυσκολεύεσαι.
(5 σετ 30 δευτερολέπτων με ξεκούραση ανάμεσα για 15 δευτερόλεπτα) Ξεκούραση 1 λεπτό
Σανίδα.
(5 σετ 30 δευτερολέπτων με ξεκούραση ανάμεσα για 15 δευτερόλεπτα) Ξεκούραση 1 λεπτό
Προβολές με επαναφορά επί τόπου.
(5 σετ 30 δευτερολέπτων με ξεκούραση ανάμεσα για 15 δευτερόλεπτα) Ξεκούραση 1 λεπτό
Προβολές με αναπήδηση.
Τελειώνεις με απλούς κοιλιακούς και ραχιαίους με 100 επαναλήψεις αντίστοιχα.

Εύχομαι υπομονή, αισιοδοξία, υγεία και μην ξεχνάς ότι η καθημερινή γυμναστική βοηθάει να έχεις όλα αυτά αλλά και καλή ψυχολογία.

#μένουμε_σπίτι και είναι μια ευκαιρία, γιατί έχεις χρόνο για τον εαυτό σου & το σώμα σου.

OOPS SHOP

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ Το προϊόν αφαιρέθηκε. Ακύρωση
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.