oops blog

Ύπνος : Δυσκολίες & Λύσεις

Ύπνος : Δυσκολίες & Λύσεις

Ένα γεγονός ότι η καραντίνα μας έχει επηρεάσει όλους ανεξαιρέτως και σε διάφορα θέματα. Ένα από αυτά είναι και ο ύπνος. Για αυτές τις δυσκολίες, ευτυχώς υπάρχουν απλές λύσεις.

Ο ύπνος αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα για την ψυχική σου υγεία.

Όταν δεν κοιμάσαι «καλά» ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να ¨ξεκουραστεί¨. Δύο από τους πιο κρίσιμους παράγοντες που επηρεάζουν τον ύπνο σου είναι ο τρόπος ζωής που επιλέγεις και οι διαταραχές ύπνου. Για παράδειγμα η κατανάλωση αλκοόλ, καφέ και η χρήση άλλων διεγερτικών ουσιών δεν σε βοηθούν να χαλαρώσεις, γεγονός που βλάπτει την ψυχική σου υγεία.

Η απώλεια ύπνου όμως έχει σοβαρές συνέπειες. Μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μνήμης καθώς και στη δυσκολία ανάκτησης της. Το μυαλό αδυνατεί να λειτουργήσει σωστά, με αποτέλεσμα να μην είσαι σε εγρήγορση και πολύ πιθανό να μην μπορείς να εστιάσεις και να λύσεις προβλήματα της καθημερινότητάς σου. Με τελικό αποτέλεσμα την έλλειψη πνευματικής διαύγειας αλλά και ευτυχίας.

Τρόποι που προτείνω προκειμένου να βελτιώσεις τον ύπνο σου είναι οι παρακάτω:

  1. Φτιάξε ένα Πρόγραμμα ύπνου: Δεν χρειάζεσαι πάνω από 8 ώρες την ημέρα ύπνο, αυτό όμως που χρειάζεσαι είναι ένα πρόγραμμα ύπνου που θα τηρείς με συνέπεια και ευλάβεια. Κάθε μέρα να πέφτεις για ύπνο την ίδια ώρα και να σηκώνεσαι το πρωί την ίδια ώρα.
  2. Μην τρως πριν πας για ύπνο. Τελευταίο γεύμα τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο. Το πολύ και βαρύ φαγητό το βράδυ μπορεί να σε κρατήσει είτε ξύπνιο, είτε να σου προκαλέσει άστατο ύπνο .
  3. Εβδομαδιαία συχνή γυμναστική. Η τακτική σωματική άσκηση οδηγεί σε καλύτερο ύπνο.
  4. Ανάσες ύπνου. Όταν ξαπλώσεις, πάρε την αγαπημένη σου στάση ύπνου και κάνε τις εξής ανάσες. Αναπνοή από την μύτη μετρώντας έως το 4 και εκπνοή από το στόμα στον ίδιο χρόνο. Συνέχισέ το έως να αποκοιμηθείς.
  5. Αγαπημένο σου βιβλίο. Επίλεξε ένα βιβλίο που θα σε κάνει να ξεφεύγεις από τις σκέψεις της καθημερότητας.
  6. Μουσική που σε χαλαρώνει. Φτιάξε μια playlist με την μουσική που είτε έχεις ευχάριστες αναμνήσεις ή σε χαλαρώνει.

Αν παρόλα αυτά δυσκολεύεσαι ακόμα να κοιμηθείς καλά, μπορείς  να δοκιμάσεις διάφορα φυτικά συμπληρώματα σε καθημερινή βάση, που βοηθούν το μυαλό και σώμα να χαλαρώσει για να απολαύσεις έναν αδιάλειπτο, ξεκούραστο και ευχάριστο ύπνο.

oops Food for Thought : “When the going gets tough, the tough take a nap.” 

oops Juke Box : “Relaxing Sleep Music for Stress Relief”  

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.