oops blog

11 Tips για Διατροφική Επανένταξη…

Ελπίζω οι διακοπές σου να τελείωσαν με την καλύτερη διάθεση και ξεκούραση, γεμίζοντας τις ενεργειακές αποθήκες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η αντίστροφη μέτρηση όμως ξεκίνησε, και ίσως έχεις μπει ήδη σε έντονους εργασιακούς ρυθμούς, αφήνοντας τις αναμνήσεις του καλοκαιριού πίσω. Ταυτόχρονα όμως, ίσως προσπαθείς να εντάξεις και έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής μετά από την καλοκαιρινή διακοπή, προκειμένου να νιώσεις ότι κρατάς στα χέρια σου και πάλι το κλειδί της ευεξίας και της καλής υγείας.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να καταφέρεις να προσαρμοστείς στη νέα περίοδο:

  • Οργάνωσε το ψυγείο σου και τις προμήθειες τροφίμων με βάση το τελευταίο σου διαιτολόγιο.
  • Άρχισε σιγά-σιγά να αφαιρείς λιχουδιές από τα σνακ δίνοντας προτεραιότητα σε πιο υγιεινές τροφές (γιαούρτι, φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς).
  • Ρύθμισε τις ώρες φαγητού και τα σνακ με βάση τα ωράρια εργασίας σου και τις δραστηριότητές σου.
  • Αν δεν μπορείς να έχεις σταθερά γεύματα, τουλάχιστον φρόντισε να τρώς ανά δύο με τρεις ώρες (τρία μεγάλα γεύματα και δύο μικρά) ανάλογα με τα ωράρια εργασίας που έχεις.
  • Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα καλό πρωϊνό (σπίτι ή στο γραφείο).
  • Φρόντισε πάντα να έχεις μαζί σου υγιεινά σνακ, τα οποία θα σου δώσουν ενέργεια ανάμεσα στα γεύματα.
  • Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να πάρεις μαγειρευτό φαγητό από το σπίτι ή το εστιατόριο, τότε τα έτοιμα γεύματα που θα επιλέξεις πρέπει να είναι χαμηλά σε λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες.
  • Μπορείς να αναπληρώσεις τις ελλείψεις του πρώτου γεύματος με το δεύτερο, το οποίο θα καταναλώσεις αργότερα.
  • Για περισσότερη ενέργεια μην ξεχνάς να καταναλώνεις αρκετό νερό (1,5-2 λίτρα) και μείωσε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, αναψυκτικών και καφέ.
  • Ο καφές μπορεί να αντικατασταθεί με ροφήματα από πράσινο τσάι ή βότανα και η ζάχαρη στον καφέ από μέλι.
  • Σκέψου το είδος της φυσικής δραστηριότητας που θα σου άρεσε να ξεκινήσεις και οργάνωσε τον χρόνο σου για να καταφέρεις το στόχο σας.

Η διαδικασία της επανένταξης θα σε βοηθήσει να αλλάξεις τη διάθεσή σου για να συνεχίσουμε απο κοινού την αρχική σου προσπάθεια.

Ειρήνη Μπαμπαρούτση, Phd, Κλινική Διαιτολόγος-Αθλητική Διατροφολόγος, Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, Υπεύθυνη Διαιτολογικού Γραφείου «θερμίδα», Διατροφολόγος Εθνικής Ομάδας Στίβου.

OOPS SHOP

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ Το προϊόν αφαιρέθηκε. Ακύρωση
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.