oops blog

5 Ιδέες για Καλύτερη Ζωή μετά τα 50!

5 Ιδέες για Καλύτερη Ζωή μετά τα 50!

Εγώ “πενηντάρισα” … εδώ και 3 χρόνια. Ξέρεις τι πίστευα χρόνια τώρα ; Ότι κάθε δεκαετία έχει τη χαρά της, τα καλά της, την δημιουργία της, την φάση της αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Σημασία έχει εσύ να νιώθεις ότι “ροκάρεις” σε αυτή τη ζωή. ότι και να είναι, αρκεί να το νιώθεις εσύ, όχι οι άλλοι, ΕΣΥ!

Κάθε φορά που έρχονται τα γενέθλια μου (πλησιάζουν…) όλο και σκέφτομαι πίσω, αλλά καθώς περνάνε οι μέρες λέω όχι στοπ. Μπροστά και μόνο μπροστά, να δημιουργώ, να παράγω, να αγαπώ, να προσφέρω, να αθλούμαι. Βασικά προσπαθώ να μην ξεχνώ να ζω!

Είναι σίγουρα στον άνθρωπο αλλά υπάρχουν κάποια αντικειμενικά (σύμφωνα με έρευνα της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ των ΗΠΑ) πράγματα που μπορείς να κάνεις για να ζήσεις καλύτερα & περισσότερο !!!

υγιεινή διατροφή

Συμφωνώ απόλυτα και το ακολουθώ και είναι ένας από τους λόγους που έφτιαξα το oops shop

αλκοόλ με το μέτρο

Χμ μάλλον η έρευνα έγινε πριν την καραντίνα (απαγόρευση κατά τον Μπαμπανιώτη). Συγνώμη αλλά εγώ δεν μπορώ να τηρήσω το όριο των 2 ποτηριών την ημέρα. Οι γυναικές 1 ποτήρι παρακαλώ. Για να σας δω κυρίες μου…

no smoking please

Απαγορεύεται όχι μόνο λόγω νόμου αλλά και για το προσδόκιμο της ζωής σου. Τι δεν καταλαβαίνεις.

βάρος

Η παχυσαρκία είναι νόσος και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Το ιδανικό για την υγεία σου είναι : δείκτης μάζας σώματος 18,5 έως 25. Στην Ελλάδα τα ποσοστά σε εκπλήσσουν, ειδικά στα παιδιά. Αχ άτιμο PlayStation. Που είναι η παλιά γειτονιά, τα skateboard, τα ποδήλατα και η ωραία αγνή αλητεία χωρίς κινητά και “εξαρτήσεις”

αθλητισμός

Μισή ώρα την ημέρα, ιδανικά το πρωί, πριν καταναλώσεις οτιδήποτε. Εγώ χρόνια τώρα κάθε πρωί κάνω 20 λεπτά γυμναστική στο σπίτι, έτσι χωρίς όργανα, με τα έπιπλα και στο πάτωμα. Πέρα από την υγεία μου, μου φτιάχνει και την ψυχολογία μου. Πετάω μετά !

 

ψυχολογία

Είναι δική μου προσθήκη και δεν υπάρχει στην έρευνα. Απλά η εμπειρία μου λέει, σταμάτα να διαλέγεις τους γύρω σου και ξεκίνα να ξεδιαλέγεις…!

 

Η έρευνα. *

*(για να μην λες ότι τα έβγαλα από το κεφάλι μου)

  • Καθηγητής επιδημιολογίας Φρανκ Χου της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ των ΗΠΑ.
  • Δημοσίευση στο British Medical Journal (BMJ)
  • 34 ετών στοιχεία
  • 73.200 γυναίκες και 38.400 άνδρες.

 

Σύμφωνα με τη μελέτη, αν ένας 50άρης άνδρας κάνει τέσσερις από τις πέντε υγιεινές συνήθειες, θα ζήσει κατά μέσο όρο επτάμισι χρόνια υγιούς ζωής σε σχέση με όσους δεν τηρούν καμία από τις παραπάνω. Ενώ οι γυναίκες θα κερδίσουν 10 χρόνια. Ο καταλύτης είναι το τσιγάρο και η παχυσαρκία και στα 2 φύλλα.

Ελπίζω να το ξανασκεφτείς και να αλλάξεις κάτι από τις συνήθειες σου. Δεν υπάρχει κάτι πιο δυνατό από την δύναμη του ΤΩΡΑ. Μπορείς να “ροκάρεις” ανα πάσα στιγμή και σε κάθε ηλικία.

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.