oops blog

Vegan Διατροφή : 9 Τροφές με Φυτική Πρωτεΐνη

Vegan Διατροφή : 9 Τροφές με Φυτική Πρωτεΐνη

Υπάρχει μεγάλη συζήτηση εκεί έξω για το αν υπάρχουν τροφές με φυτική πρωτεΐνη που να σου δίνουν όσο και το κρέας ή και καλύτερα ίσως.

Όπως ξέρεις, αν με παρακολουθείς, vegan δεν είμαι

Όμως παρακολουθώ, διαβάζω και αποφάσισα να δοκιμάσω πολλές τροφές που μου δίνουν την πρωτεΐνη που χρειάζομαι, μιας και γυμνάζομαι πολύ, και έτσι να μειώσω την ζωική πρωτεΐνη. Σου θυμίζω έχω κόψει το κόκκινο κρέας 5 χρόνια τώρα. Βρήκα 9 τροφές με φυτική πρωτεΐνη

Πολλοί αναρωτιούνται από που μπορώ να πάρω καλή, ποιοτική πρωτεΐνη εκτός από το κρέας. Λοιπόν σε ενημερώνω ότι η πρωτεΐνη βρίσκεται σχεδόν παντού στις φυτικές τροφές.

  • Όσπρια
  • Ξηρούς καρπούς
  • Δημητριακά
  • Λαχανικά και φρούτα

να ξέρεις ότι η φυτική πρωτεΐνη είναι :

  1. υψηλής ποιότητας
  2. απορροφάται εύκολα από τον οργανισμό
  3. και είναι κατάλληλη για αθλητές και για το “χτίσιμο” μυϊκής μάζας
  4. δεν περιέχει κορεσμένα λίπη, κακή χοληστερίνη (LDL Cholesterol), ζωικές ορμόνες

ποιές φυτικές τροφές έχουν καλύτερη πρωτεΐνη ;

  • Φακές, πλούσιες σε σίδηρο και σε πρωτεΐνες. Μία μερίδα φακές περιέχει 15 με 20 γραμμάρια πρωτεΐνης. Διάλεξε τις μαύρες Δομοκού.
  • Φασόλια, ειδικά τα κόκκινα φασόλια είναι ο βασιλιάς του είδους, με 24 γραμμάρια πρωτεΐνης (ανά 100 γραμμάρια). Για να συγκρίνεις, το βοδινό κρέας έχει 26 γραμ. Επίλεξε τα καλύτερα φασόλια
  • Σόγια, με 36 γραμμάρια πρωτεΐνη ανά 100 γραμμάρια
  • Φυστικοβούτυρο,  Σε 100 γραμμάρια έχεις 25 γραμμάρια πρωτεΐνη
  • Σπανακόρυζο, αγαπημένο μου. 10 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα
  • Κινόα:  μία κούπα περιέχει περισσότερα από 10 γραμμάρια πρωτεΐνης. Δες επιλογές
  • Ξηροί Καρποί, ειδικά τα αμύγδαλα περιέχουν τα 21 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια. Τα καρύδια και άλλοι ξηροί καρποί, πέρα από πρωτεΐνη είναι πλούσιοι και σε Ω3 λιπαρά. Δες το μείγμα superfoods.
  • Βρώμη, την λατρεύουν οι αθλητές. 17 γραμμάρια ανά 100γρ., ιδανικό για πρωινό ξεκίνημα με ενέργεια και καλή διάθεση (δες συνταγή μου για πρωινό με βρώμη) 
  • Πράσινες σαλάτες, που τρώω κάθε βράδι. Εκτός από απαραίτητες για λόγους υγείας,  σου προσφέρουν σίδηρο, ασβέστιο αλλά και φυσικά… πρωτεΐνη

 

Vegan μπορεί να μην γίνεις και δεν χρειάζεται αν δεν είσαι της φιλοσοφίας. Αλλά να ξεκινήσεις να προσέχεις τη διατροφή σου, μειώνοντας το κρέας και προσθέτοντας περισσότερες φυτικές τροφές όχι μόνο δεν θα σε βλάψει αλλά είναι πια αποδεδειγμένο ότι θα σου κάνει καλό. Δοκίμασε το. Δες τις Vegan επιλογές μου μαζεμένες στο oops shop > vegan προϊόντα.

Γράψε μου σχόλια αν δοκιμάσεις. Με ενδιαφέρει.

oops shop

oops έχεις γνώμη, γράψε την εδώ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.